petak, 21.09.2007.

Pelješenje na balkanski način

Jučer sam bila na redovitom servisu s Miško. Miško je lipi tamnosivi C3 i ja sam računala, kako je on relativno mlad, nepune tri godine da neću potrošiti puno više nego prošle godine. Prošle godine servis me koštao 1200 kuna. Tada je sat automehaničara bio 110 kuna, a ostalo su bili filteri, ulje i slične sitnice. Grdno sam se pravarila. Sat automehaničara sad naplaćuju 199 kuna + pdv, a toliko u ovoj državi nema ni izdaleka ni primarijus neurokirurg. Cijela stvar tj. servis me koštao 2000 kuna cca 80% više nego lani s time da nisam zamijenila metlice brisača što bi me još ddodatno koštalo 400 kuna. Ja nisam mogla vjerovati jer prije nego što sam auto dala na popravak pitala sam cijenu i bila je dana 1600 kuna. Kako je u ta dva sata narasla dodatnih četristo kuna ni samoj mi nije jasno. Vjerojatno mi nisu uračunali pdv u prvotno cifru ili su si mislili, vidi žensko na servisu pa ajmo je oderati. Nisu mi mijenjali kočnice niti ništa vitalno na autu. Riječ je bila samo o filterima zraka, goriva i klima uređaja, pet litara ulja i nekakvom malom kondezatoru na bobini. Još kad se sjetim da sam ljetos dala na poravak klime 400 kune i kad zbrojim registraciju, tehnički i osiguranje mene Miško bez benzina košta 6000 kuna godišnje. I to je najmanja cifra. Pod uvjetom da se još ništa ne pokvari. Istina je da sam razmišljala otići prvom automehaničaru u susjedstvu da mi on to sredi, ali nisam bila sigurna koliko će on biti u stanju poštelati računalo i ine sitnice. On mi sigurno ne bi računao 400 kuna pdv-a. Vjerojatno ću to napraviti iduće godine, jer ovo s Citroenom mi se najmanje ne sviđa. Prvo sam čekala tjedan dana da uopće dođem na red, a onda sam platila masnu cijenu. Nije ni brat bolje prošao u Škodi. Njegov je auto dvije godine stariji, ali su mu servis naplatila tkđ. 2000 kuna s time da se ekstra tražili za popravak srednjeg ispušnog lonca 1500 kuna. Pa tko je tu pametan. Još pred par godina sam auspuh na ax-u platila 400 kuna, a ovo je sada tri puta više. U stvari ima još i pride. Auto mi je potreban. Istina da bih se mogla voziti gradskim prijevozom, ali kako živim u Zaprešiću, trebalo bi mi barem dva puta toliko vremena i još ne bi mogla izaći poslije 23 naveče. Kako je došlo do barem petsto kuna nepredviđenih troškova, a još će i odvjetnica za koji dan potraživati 1300 kuna, ja sam odlučila rezati troškove u svom privatnom životu. A bez jedne stvari se ipak može, a to su cigarete. Nisam pušila pet godina i vrijeme je da ponovo ne pušim barem deset godina. U kutiji imam par cigareta i to ću danas popušiti, a onda ću ponovo tesirati svoj karakter i ostaviti se tog poroka. Sve kako ne bih ušla u minus, jer minuse jednostavno ne podnosim. Užasava me što danas se tako lako zadužiti, a pitam se kako to poslije vratiti. Poslovi koje radim su prilično nesigurni, a ja bih željela održati standard u smislu da se ne odreknem izlazaka i druženja s prijateljima i prijateljicama. Vrhunac inače ovog izrazito lošeg tjedna je bio prapali spoj na slijepo gdje se čovjek nije pojavio jer kako je objasnio je upravo pri dolasku doživio prometnu nezgodu. Sedmica je imala i dobrih strana. Dokumentacija jedne stranke je bila u Poreznoj na kontroli i sve je bilo u redu. Na kontroli su mi u Poreznoj i dokumentacije još dviju stranaka i nadam se da neće biti nikakvih problema. Ne bi trebalo biti, ali nikad se ne zna. ...Financijske brige su jedno, ali ima i drugih ljepših stvari. Tako me je posjetio jedan poznanik iz Sarajeva i odlično sam se zabavila u njegovom društvu. Planiram i otići na tulum forumaša u Brazil, a danas sam bila pozvana na jednu rođendansku večeru. To sam ljubazno odbila jer danas je dan kada me nema doma od 8 do 7 naveče i još izlazak mi je malo previše. Drago mi je da sam ulovila i malo vremena za blog i isčitala neke ljude koje redovno pratim.

Uglanovnom unatoč pljači na balkanski način koju sam jučer doživjela ja sam odlučila i dalje se voziti Miškom što znači i snositi sve troškove koje on nosi, a cigarete bye, bye. Mislim da će mi biti teško jer ja stvarno uživam u mirisu duhana, ali sve se može. Barem ja tako vjerujem.

- 14:01 - Komentari (24) - Isprintaj - #